Reklamačný poriadok pre upratovací servis, upratovacie služby a tepovanie
Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení a spôsob vykonania uznaných opráv.
Vzťahuje sa na služby, ktoré zhotoviteľ prác odovzdal spotrebiteľovi.
1. Pri reklamácii postupujeme v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.
2. Reklamácie sa vybavujú priamo u zákazníkov, nakoľko firma poskytuje služby výhradne u zákazníkov. Za spoločnosť Barnabáš Kavka – BK Consulting rieši reklamácie pán Barnabáš Kavka.
Telefonický kontakt +421911188428
3. Druhy reklamácií a ich vybavenie :
a) reklamácia v množstve dodaných prác, ceny, kvality.
b) pracovník /bod č.2 RP/, ihneď po oznámení reklamácie, vyhodnotí oprávnenosť a následne dohliadne na odstránenie všetkých uznaných nedostatkov.
4. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, zhotoviteľ písomne, ústne, telefonicky alebo emailom (elektronickou formou) oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
V Košiciach 1.1.2017